I-RUN Running Trail Fitness

Nuttige Informatie

i-Run FAQ: veelgestelde vragen

Mijn bestelling werd niet bevestigd. Hoe kan ik een orderbevestiging krijgen?

Als je je orderbevestiging niet hebt ontvangen kan dit liggen aan de instellingen van je e-mailprovider. Sommige providers blokkeren immers uit het buitenland komende berichten. Zo ontvangen gebruikers van ziggo.nl wegens deze beperking onze berichten vaak niet. Als je dit probleem ervaart, neem dan contact met ons op via een alternatief e-mailadres.

We raden je ook aan om contact op te nemen met je e-mailprovider zodat zij dit probleem kunnen oplossen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Na het bevestigen van je betaling wordt je bestelling meteen voorbereid. Vanaf dit moment zijn wijzigingen of annuleringen niet meer mogelijk. Je kunt wel contact opnemen met onze klantenservice: Indien het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we de bestelling nog annuleren.

Welke leveringsmethodes zijn er beschikbaar?

Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verwerkt en meegegeven aan de vervoerder. Bestellingen na 14:00 uur worden dan de volgende werkdag verwerkt. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt.

Meestal ontvang je je pakket binnen 2, uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Bestellingen boven een bestelwaarde van €90 worden gratis naar je huisadres of naar een afhaalpunt bezorgd.

Let op: Als je aan DPD de toestemming geeft om het pakket zonder handtekening te bezorgen, ligt het risico op verlies of schade bij jou.

Bestellingen via i-Run.nl worden uitsluitend in Nederland bezorgd. Onze verzendpartner is DPD. Zie de sectie Mogelijke leveringsmethodes voor meer info.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Na het plaatsen van je bestelling sturen we je het trackingnummer. Je kunt deze info ook terugvinden in je klantenaccount.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect artikel heb ontvangen?

Onze producten worden zorgvuldig voorbereid en gecontroleerd. Als een product na gebruik buiten of tijdens sportactiviteiten defect, beschadigd of niet conform blijkt, heb je recht om het te ruilen (indien beschikbaar) of een tegoed in je i-Run account te verkrijgen (geen terugbetaling naar je betaalmethode).

Neem bij ontvangst van een defect artikel meteen contact op met onze klantenservice via contact@i-run.nl.

Geld-terug-garantie: hoe retourneer ik een artikel?

Je kunt producten binnen 30 dagen na levering retourneren. Log hiervoor in op je klantenaccount, ga naar Mijn bestellingen en klik op de knop Artikelen retourneren bij je bestelling.

Na ontvangst storten we het bedrag terug. i-Run ruilt alleen defecte artikelen.

Meer info vind je in de sectie "Hoe een artikel retourneren?"

Wie betaalt de retourkosten?

Op dit moment zijn de retourkosten altijd voor jouw rekening.

Wat is een loyaliteitsvoordeel en hoe kan ik dit gebruiken?

Met elke bestelling op i-Run.nl vanaf een bestelwaarde van €60 wordt 5% van het bedrag bijgeschreven in je klantenaccount. Dit loyaliteitsvoordeel wordt automatisch toegepast op je volgende bestelling vanaf €60. Het tegoed is 24 uur na je bestelling beschikbaar.

Loyaliteitsvoordelen, credits en waardebonnen

Loyaliteitsvoordelen, credits en waardebonnen in je i-Run account zijn 1 jaar geldig en worden automatisch toegepast op je volgende bestelling vanaf €60. Ze zijn beschikbaar 24 uur na de bestelling.

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Ga naar je winkelmandje. Vul de kortingscode in het daarvoor bestemde veld in en bevestig deze vóórdat je je bestelling voltooid.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Je kunt je adresgegevens, wachtwoord of opties voor de nieuwsbrief aanpassen in de sectie Mijn persoonlijke gegevens in je klantenaccount.

Account verwijderen: Als je je klantenaccount wilt verwijderen kun ons hiervoor contacteren. Denk eraan eerst alle informatie en facturen uit je account af te drukken, want na verwijdering zijn ze niet meer toegankelijk.

Heb je een specifieke vraag?

Ons i-Run team helpt je graag verder via e-mail.

Do you have a specific question?
The i-Run team is here to help by email.

CONTACT FORM