I-RUN Running Trail Fitness
Ik heb het me anders bedacht maar het pakket is al op weg naar mij.
Weiger gewoon de levering. De vervoerder stuurt het pakket dan gratis naar ons terug en je krijgt een terugbetaling zodra we het product ontvangen. Let op: Als je het pakket toch aanneemt, zijn de retourkosten voor jouw rekening.
De maat of de kleur past niet.
Log in op je klantenaccount en start een retouraanvraag. Print het retourformulier en stuur het pakket terug naar ons. Let op: De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Elke retour die niet conform is (vuil, beschadigd, gedragen ?) wordt geweigerd en teruggestuurd naar jou.
i-Run Customer Service

Hoe bereid je de retourzending voor?

  • Registreer je retour: Log in op je i-Run account, ga naar "Mijn bestellingen" en print je retourbon.
  • Verpak je product opnieuw: Plaats het artikel in originele staat en verpakking, vergezeld met alle accessoires en etiketten. Voeg de retourbon in het pakket.
  • Stuur je pakket terug: Stuur het product binnen 14 dagen na registratie van je retouraanvraag per post terug.
Retourvoorwaarden

Retourvoorwaarden

Houd rekening met de volgende aanbevelingen:

  • Pas schoenen alleen op een schone ondergrond (bijv. tapijt).
  • Voor hygiëne: pas ondergoed altijd over je eigen onderkleding.

Om in aanmerking te komen voor retour moet het product:

  • In perfecte staat zijn (geschikt voor wederverkoop)
  • Nieuw, volledig en in de originele verpakking zijn
  • Vergezeld zijn van alle accessoires, labels, documentatie en handleidingen
  • In het pakket moet ook het retourformulier zijn dat je vanuit je klantenaccount hebt aangemaakt en geprint

Niet-conforme retouren worden geweigerd en teruggestuurd naar jou.

Product retourneren

Register your return

1.

Registreer je retour

Log in op je i-Run account, ga naar "Mijn bestellingen" en print je retourbon.

Place the article in the parcel

2.

Verpak je product opnieuw

Plaats het artikel in originele staat en verpakking, vergezeld met alle accessoires en etiketten. Voeg de retourbon in het pakket.

Send your parcel back

3.

Stuur je pakket terug

Stuur het product binnen 14 dagen na registratie van je retouraanvraag per post terug.

Retouradres

Zodra je pakket klaar is, ga dan naar het dichtstbijzijnde postkantoor en stuur je pakket naar het volgende adres:

i-Run - Service Retour
101 Avenue de l'Europe
Eurocentre / Bat A - Cellule 3
31620 - Castelnau d'Estretefonds
France

Voeg als e-mailadres toe: contact@i-run.nl

Let op: de retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Wanneer krijg je je terugbetaling?

Een volledige terugbetaling gebeurt via de betaalmethode van je bestelling, binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.

Voor bestellingen in meerdere termijnen betaalt i-Run het bedrag pas terug nadat alle termijnen zijn geïnd, met aftrekking van het het terugbetaalde gedeelte.

Kortingen via loyaliteitsvoordeel of doorverwijzing worden opnieuw bijgeschreven op je klantenaccount.

Voorbeeld - bestelling van €140:
€130 betaald met creditcard en €10 met loyaliteitsvoordeel.

Je ontvangt €130 terug via je betaalmethode en €10 als nieuw tegoed in je i-Run account.

Retourneren: FAQ

Hoe retourneer ik mijn product?

Log in op je i-Run klantaccount. Ga naar de sectie "Mijn bestellingen", selecteer de betreffende bestelling en vink vervolgens de artikel(en) aan die je wilt retourneren. Vul het retourformulier in, print het uit en stop het samen met de product(en) in het pakket.

Breng het pakket daarna naar het dichtstbijzijnde postkantoor, geadresseerd aan:

i-Run - Service Retour
101 Avenue de l'Europe
Eurocentre / Bât A - Cellule 3
31620 Castelnau d'Estrétefonds
Frankrijk

Let op: de retourverzendkosten zijn voor jouw rekening, tenzij de fout bij ons ligt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Om in aanmerking te komen voor retour, moet het product:

  • In perfecte staat zijn en geschikt voor doorverkoop
  • Nieuw en compleet zijn, in de originele verpakking
  • Alle accessoires, labels, documentatie en handleidingen bevatten
  • Het retourformulier bevatten dat vanuit je klantaccount is gegenereerd

Elke retour die niet aan deze voorwaarden voldoet, wordt als niet-conform beschouwd en naar je teruggestuurd.

De kleur, vorm of maat is niet goed. Wat moet ik doen?

Bevalt het product je niet? Dien dan eenvoudig een retouraanvraag in via je klantaccount onder "Mijn bestellingen".

Ik heb niet de juiste bestelling ontvangen

Stuur ons een e-mail naar contact@i-run.nl met daarin:

  • Een foto van het ontvangen product
  • De referentie (artikelnummer) van het product dat je oorspronkelijk hebt besteld

We sturen je een voorafbetaald retourlabel.

Ik heb een defect product ontvangen

Geen zorgen. Neem contact met ons op via contact@i-run.nl, beschrijf het probleem en voeg twee duidelijke foto's van het defect toe.

We bieden je een passende oplossing.

Wacht in de tussentijd met het gebruiken van het product om schade of risico op letsel te voorkomen.

Zijn retourzendingen gratis?

Als je van gedachten bent veranderd of het product je niet bevalt, zijn de retourverzendkosten voor jouw rekening.

Als je de levering weigert van een reeds verzonden bestelling, wordt het pakket kosteloos door de vervoerder naar ons teruggestuurd.

Als je het pakket toch aanneemt en daarna besluit te retourneren, zijn de retourverzendkosten voor jouw rekening.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Nadat we je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de bestelling is gebruikt.

Als je in meerdere termijnen hebt betaald, wordt de terugbetaling verwerkt zodra het volledige betalingsschema is afgerond, minus het terugbetaalde bedrag.

Als er een loyaliteitsvoucher of verwijsbonus is gebruikt, wordt het overeenkomstige bedrag bijgeschreven op je klantaccount.

Als je nog vragen hebt over je bestelling of retour, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.

 NEEM CONTACT OP