1.
Log in op je i-Run account, ga naar "Mijn bestellingen" en print je retourbon.
2.
Plaats het artikel in originele staat en verpakking, vergezeld met alle accessoires en etiketten. Voeg de retourbon in het pakket.
3.
Stuur het product binnen 14 dagen na registratie van je retouraanvraag per post terug.
Log in op je i-Run klantaccount. Ga naar de sectie "Mijn bestellingen", selecteer de betreffende bestelling en vink vervolgens de artikel(en) aan die je wilt retourneren. Vul het retourformulier in, print het uit en stop het samen met de product(en) in het pakket.
Breng het pakket daarna naar het dichtstbijzijnde postkantoor, geadresseerd aan:
i-Run - Service Retour
101 Avenue de l'Europe
Eurocentre / Bât A - Cellule 3
31620 Castelnau d'Estrétefonds
Frankrijk
Let op: de retourverzendkosten zijn voor jouw rekening, tenzij de fout bij ons ligt.
Om in aanmerking te komen voor retour, moet het product:
Elke retour die niet aan deze voorwaarden voldoet, wordt als niet-conform beschouwd en naar je teruggestuurd.
Bevalt het product je niet? Dien dan eenvoudig een retouraanvraag in via je klantaccount onder "Mijn bestellingen".
Stuur ons een e-mail naar contact@i-run.nl met daarin:
We sturen je een voorafbetaald retourlabel.
Geen zorgen. Neem contact met ons op via contact@i-run.nl, beschrijf het probleem en voeg twee duidelijke foto's van het defect toe.
We bieden je een passende oplossing.
Wacht in de tussentijd met het gebruiken van het product om schade of risico op letsel te voorkomen.
Als je van gedachten bent veranderd of het product je niet bevalt, zijn de retourverzendkosten voor jouw rekening.
Als je de levering weigert van een reeds verzonden bestelling, wordt het pakket kosteloos door de vervoerder naar ons teruggestuurd.
Als je het pakket toch aanneemt en daarna besluit te retourneren, zijn de retourverzendkosten voor jouw rekening.
Nadat we je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je een bevestigingsmail. De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen via de oorspronkelijke betaalmethode die voor de bestelling is gebruikt.
Als je in meerdere termijnen hebt betaald, wordt de terugbetaling verwerkt zodra het volledige betalingsschema is afgerond, minus het terugbetaalde bedrag.
Als er een loyaliteitsvoucher of verwijsbonus is gebruikt, wordt het overeenkomstige bedrag bijgeschreven op je klantaccount.
Als je nog vragen hebt over je bestelling of retour, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.
NEEM CONTACT OP